quinta-feira, 13 de março de 2008

Against all odds - Phil Collins







How can I just let you walk away,

Just let you leave without a trace?

When I'm standing taking every breath,
with you, ooohhh.

You're the only one who really knew me at all.



How can you just walk away from me,

When all I can do is watch you leave?

Cause we shared the laughter and the pain,

and even shared the tears.

You're the only one who really knew me at all.



So take a look at me now,

There's just an empty space,

There's nothing left here to remind me,

Just the memory of your face.

So take a look at me now,

Coz there's just an empty space.

And you're coming back to me it's against the odds,

and that's what I've got to face.



I wish I could just make you turn around,

Turn around and see me cry.

There's so much I need to say to you,

so many reasons why.

You're the only one who really knew me at all.



So take a look at me now,

well, there's just an empty space.

There's nothing left here to remind me,

just the memory of your face,

so take a look at me now.

So there's just an empty space,

But to wait for you is all I can do,

and that's what I've got to face.



Take a good look at me now,

cause I'll still be standing here.

And you coming back to me is against all odds,

and that's a chance I've got to take.

Chance I've got to take.

Got to take.



Take a look at me now, ooh.

Take a look at me now.

Take a look at me now.


Como eu posso apenas deixar você ir

Apenas te deixar partir sem um vestígio

Quando estou aqui respirando com você

ooohhh.

Você é o único que realmente me conheceu por inteiro


Como você pode apenas se afastar de mim

Quando tudo o que eu posso fazer é olhar você partir ?

Porque nós dividimos os risos e a dor

E até mesmo dividimos as lágrimas

Você é o único que realmente me conheceu por inteiro



Então olhe para mim agora

Porque há apenas um espaço vazio

E não sobrou nada aqui que me faça lembrar

Apenas a memória do seu rosto

Olhe para mim agora

Oh há apenas um espaço vazio

E você voltar para mim é contra todas as probabilidades

E é isso que eu tive que encarar



Eu queria apenas poder fazer você se virar

Se virar e me ver chorar

Há muito para dizer a você

Muitas razões por que

Você é o único que realmente me conheceu por inteiro



Então olhe para mim agora

Oh há apenas um espaço vazio

E não sobrou nada aqui que me faça lembrar

Apenas a memória do seu rosto

Olhe para mim agora

Oh há apenas um espaço vazio

Mas esperar por você é tudo o que eu posso fazer

E é isso o que tive que encarar



Olhe bem para mim agora

Porque eu ainda estarei aqui

E você voltar para mim é contra todas as probabilidades

Esta é a chance que tive para me agarrar


Olhe para mim agora, ooh.

Olhe para mim agora

Olhe para mim agora

Nenhum comentário: